close
標題:

藍田聖保祿中學究竟係BAND幾?我應唔應該入呢?

發問:

藍田聖保祿中學究竟係BAND幾?我記得佢好似係BAND1,老師同父母都好鼓勵我入呢間.但係之前個老師又話佢去左BAND1尾BAND2頭,咁佢姐係BAND幾? 我兩次既報分都唔錯,全級有1~10,操行A 應唔應該入呢????

最佳解答:

藍田聖保祿中學係band1中-頭 佢同聖言中學係全觀塘區最勁果兩間中學 如果連佢都唔係band1, 咁觀塘區其餘果三十四間中學都唔方好得去邊 至於你既成績都唔錯 聖保祿收生好嚴謹 係一間好難入既學校 專收全級頭10名 你考到頭10名內、操行A 應該夠條件入去 如果中、英、數、常4科都係A既話就更好啦 2008-12-25 22:56:02 補充: 其實我真係好唔明點解你個老師會講埋晒d咁既野, 我諗佢一定係做野做得太耐、頭腦有d唔清

其他解答:

我覺得你可以入d更好既中學 不過你呢間一定入到既 聖保祿係一間好好既中學(band1頭) 同埋收生好嚴謹 如果佢係BAND1尾BAND2頭 咁其他都勁果d叫做咩 你果個老師係未搵左d錯既野你呀 咁都會講錯...|||||我自己讀緊藍田聖保祿中學 我可以同你講 係觀tong區 冇人個唔知藍田聖保祿中學 而且好多人都覺得我地校風好好 係觀tong區最勁個間(同埋聖言) 藍田聖保祿中學係一間名校 點會係BAND1尾BAND2頭?? 入面啲人勁都痴線.. 不過我想你都可以入到的...|||||藍田聖保祿中學(St. Paul's School (Lam Tin))是一所天主教女子中學,創校於1970年,採用英語作為教學語言,是觀塘區其中一所名校,與聖言中學相隔一條馬路。 我認為你應該入啦 名校泥ga wo|||||其實藍田聖保祿中學係band1頭. 係觀塘區係一間數一數二ge中學, 佢同聖傑靈有得揮. 你ge成績的確可以入到藍田聖保祿中學,但係入面ge壓力真係好大.不過藍田聖保祿中學ge學習環境,師資真係好好多. 如果你驚壓力大,你可以照樓上d人咁講,入觀塘區其他英文中學. 例如 1.順利天主教中學 2.聖傑靈女子中學(不過我建議你唔好入,呢間都幾大壓力) 3.觀塘官立中學 1同3雖然冇藍田聖保祿中學咁好,但係都唔錯. 希望幫到你啦^^ p.s.我呀妹都考慮緊入唔入= =|||||藍田聖保祿中學是BAND 1,是英中,都很好,不過你的成績那 麼好,應該進一些更好的中學啊...|||||聖羅撒書院係沙田區GA,你要入近你屋企GE,如果沙田近你屋企ge,你就入lo,聖羅撒書院都幾好ga,女校來ga...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()