close
標題:

入某d中學~

發問:

係啦 我想問 咁既成績可以入邊間中學?? 中文:讀:a寫:a 英文:讀c listening:d-- 數學:b 常識:b~~ 得唔得入沙循or鄭榮之?最想入2間 更新: 體育a art:b 更新 2: ENGLISH SPEAKING IS A LA!!!! 更新 3: and 沙循now is under then鄭榮之 i think 沙循is easy then鄭榮之lo 更新 4: 咁我可唔可以入郭得勝?? 更新 5: 讀陳元喜小學 更新 6: 但係e+我既老師話郭得勝變咗band2喎-- 係中中啊!!!! 佢話我可以入-- 係唔係你睇到係band1(以前)?

最佳解答:

我個人認為, 根據你提供的資料顯示, 你的成績是屬於Band 2, 兩間Band 1 的中學, 即『沙循』和『鄭榮之』都不符合你現在的程度, 雖然你英文說話是 A 級成績, 但英文的閱讀和聆聽都不太好, 對於申請第一組別的中學來說, 可以說是一個致命傷. 我建議你應該選擇Band 2的中學, 因為Band 1 的中學未必會給予你面試的機會, 到頭來只是浪費兩個自行分配學位的機會. 另外我個人認為, 沙循是Band 1中, 鄭榮之是Band 1尾. 因為我分別有親友曾經入讀上述中學. **本人是沙田的老街坊及現正有子女在沙田區中學讀書的經驗之談. 2009-12-16 14:19:02 補充: 郭得勝是Band 1尾, 對你來說, 都不太適合. 2009-12-16 17:45:27 補充: 教育局出版的最新消息, 沙田區的聖心、鄭榮之和郭得勝三間中學, 最少會有一班是以中文授課, 所以程度的確是較以往為差. 但你英文科的閱讀和聆聽, 分別是c 和 d, 所以我認為機會不大.

其他解答:

郭得勝唔係Band2,係Band 1中至尾 雖然郭得勝下年會開一班中文班,但只係術科,主科都係全英. 如果你地有細心留意ge話,佢地既成績係不斷升緊.而且校風都好好|||||鄭榮之係band 2頭,沙循係 band 1頭,如果你eng唔係c可能刀有點機會,一係你choice 的band 2頭學校 2009-12-13 15:43:10 補充: 同埋你數學係a就更好,沙循刀有可能|||||其實好難講...因為我又唔知你讀邊間小學.. 如果你間小學勁,咁你就一定入到啦... 仲有多數d中學都係主要睇你中,英,數3科同操行...speaking同listening冇咩用...因為太easy 如果你間小學中等,而你3科都有a,咁你要入呢2間都唔係太難 如果係b,就都ok... 而你中文a,數學b,不過英文就c,咁都比較難,,, 如果你英文有返b都可以try下.... 你而+咁我就覺得你try 下仙,,,,,, 記得3-10問唔好try d 咁勁,因為如果你入唔到你會搞到唔知第10-30間,到時有排你搵學校... 呢2間可以睇下點仙,我覺得你其他果d就band1尾~band2頭咁啦... 如果你冇信心,可以嘗試下interview就in一問沙循/鄭榮之,另一間就band2頭...|||||你D成績麻麻地 你ENG太差,band2頭左右 沙循無可能喇 鄭榮之同郭得勝同林漢光can博下 呢3間band2都收到D.......|||||如果鐘意運動>可以入:張振輿又可以入lao永生中學!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()