close
標題:

係呢個食譜既牛油同奶油

發問:

好似唔POST得食譜.. 唯有咁樣問 整朱古力芝士蛋糕 (卡夫CREAM CHEESE個盒上面個食譜),雪既唔駛焗~ 做餅底既牛油用一舊舊果D跟住隔水融左佢, 定係溶液? 入面有一項係奶油, 只係將佢輕輕調勻至泡沫狀 之後同其他野一齊撈埋~ 之前見過有鮮奶油, 淡奶油 跟住唔同地方又有唔同叫法, 有D仲話奶油=牛油... 不過應該唔同, 同一個食譜又有寫牛油又有奶油, 應該唔係同一樣野 我去超市/賣呢D用品既店既時候, 應該買邊隻? 更新: 需要將奶油輕輕調勻至泡沫狀, 之後同其他野一齊撈埋~ 都係牛油?? (我驚係大家用字唔同, 我又唔係好識d用法) 我仲諗住同一個食譜佢上面有寫牛油, 之後又寫奶油應該係唔同野@@ 咁要一舊舊果d融左佢, 定係本身係溶液? 定係冇所謂? (佢寫奶油呢個, 同做餅底果個)

最佳解答:

材料 :** 本人用7寸模做0既CAKE, 如果想個CAKE望落高身, 請用6寸模 **黑朱古力 75克麵粉 2湯匙可可粉 1/2湯匙忌廉芝士 250克忌廉 1/4量杯雞蛋 1隻雲呢拿油 1/2茶匙砂糖 50克餅底 : 消化餅OR朱古力餅 80克牛油 30克餅底做法 :1. 先弄碎餅底, 之後將餅碎放入一個器皿內2. 叮溶牛油, 之後將牛油加入餅碎內, 伴圴之後就放入餅模壓實, 放入雪櫃內待用蛋糕餡做法 :( 以下係唔需要用電動打蛋機, 我覺得唔用會好D, 唔會入左太多0既空氣 )先預熱焗爐 150度1. 先將芝士放室溫放軟, 之後分幾之加入砂糖, 慢慢攪至無糖粒係芝士入面2. 叮溶朱古力, 待暖後加入雞蛋黃, 待用 , 而蛋白留用3. 將芝士漿入加雲呢拿油, 之後再加入忌廉, 同埋蛋白, 4. 再加入朱古力漿, 同埋慢慢將篩過的麵粉用刀刮拌入芝士漿5. 倒入蛋糕模入, 用150度焗50-60分鐘6. 放涼後入雪櫃雪最少3小時 (可加裝飾 )***************** 完成 *******************

其他解答:

鮮奶油 = 忌廉, 奶油 = 牛油

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()