close
標題:

由2007年1月1日起香港所有食肆全面禁煙,但

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

由2007年1月1日起香港所有食肆全面禁煙,但港式茶餐廳沒有禁煙 可向那方面求助 a)吸煙食客(5分) b)非吸煙食客(5分) c)老闆(5分) d)侍應(5分) 可參考以下,包括落選的答案,很有參考價值: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006102000686

最佳解答:

唔係喎, 港式茶餐廳 都有禁煙喎。 呢3 日, 我都有去過不同的茶餐廳 食野, 同經過 (我專登望下 是否已冇人抽煙), 真係冇喎。全部都好乖乖喎。 可向那方面求助: a) 吸煙食客 -- 若他坐在我附近, 我會親自提下佢, 但我不會懶巴閉咁串人, 因為 人人都要面子麻。我會笑一笑, 然後對佢說:喂, 宜家係度唔食得煙ga la ~ 不如, 一陣先食啦! 如果佢好惡死, 咁我就 更加 溫柔 d 囉。哈哈哈 如果佢再惡死 d, 咁我就 look 大隻眼望實佢, 大聲咁話佢知:宜家剩係你食煙呀, 我夠食煙咯, 出去食啦!都話明唔准係度食啦!報警嫁! hahahahahahahha b) 非吸煙食客 -- 我不會找他們求助, 因為 香港人 一向 都唔 care 人地 d事。自私精! c) 老闆 -- 若我離那個抽煙人好遠, 咁我又叫左侍應勸佢 都唔聽, 我咪同老闆講, 我話:你個客人抽煙, 麻煩幫我提下佢。 若果老闆唔理, 我會同佢講, 咁我打去 控煙辦公室 去投訴 你縱容客人 在呢度抽煙囉! 電話:2961 8823 d) 客人若坐我距離遠的, 我會請侍應幫手, 但不會把全部責任落落一位侍應上。 人地始終只係打工而已。

其他解答:

食肆全面禁煙,港式茶餐廳=食肆,係唔食得煙既,如果港式茶餐廳食得,我會將我間酒樓變成,XX火鍋海鮮港式茶餐廳!!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()