close
標題:

銅鑼灣地鐵站播果隻歌...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

銅鑼灣地鐵站播果隻歌...係咩歌?鋼琴嫁! 更新: 隻歌名係咩牙? 係咪個個地鐵站都有播?

最佳解答:

銅鑼灣地鐵站播0個首歌叫<Happier Times>! 早幾日先去完,所以ok肯定! 係呀,大部份地鐵站都係播呢首歌, 但係應該唔係24小時都播lor, 因為我都試過幾次去地鐵站時佢無播音樂的, 但播親都一定係呢首咁滯gala... 除0左聖誕節0個時可能會播另一首歌, 但而家聽0既都仲係<Happier Times>! 其實我之前都好似你咁, 留意到地鐵站有播歌,覺得幾好聽, 好想知0個首係咩歌,但係搵0左好耐都搵唔到! 所以我搵到之後,都好想俾其他人知呢首係咩歌! 以下呢個網址有得聽地鐵站首歌, 你可以聽下係咪你問0個首: http://www.mtr.com.h k/chi/club/survey_te mplates/music0708/ha ppiertimes_out.mp3 希望幫到你la ^^"

其他解答:

你好,我是荷蘭王帝,這個問題問我就對了 地鐵也是我的專長之一 根據我從事無業漢多年的經驗 銅鑼灣地鐵站播果隻歌係鋼琴歌 係咪呢首?好柔和果首? (so-fa 音) d m s s f ,d s d m s l...... 至於咩歌? 呢首歌愛尼舒緩情緒 (係非繁忙時段先播...) 個個地鐵站都播呢首... 此為正常現象請勿擔心 如有疑問,可email給我 saukei_wan@yahoo.com.hk 參考資料: 從事多年無業漢的經驗
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()