close
標題:

葵青區中學

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我的成績是C中文A英文C數學A常識 ,我的成績可否入某一間Band1中學

最佳解答:

BAND 1學生有九成係全A, 最多只有1個B, 四年前我用全A得一個B中文,而我一定係BAND 1生(這是教置給學校的資料,不是自己作的), 去入一間BAND 1英中, 佢話我成績還差小小, 但好彩我獎多(包括校內及校外), 結果佢先話比個機會我去面議, 但好彩我面試表演得好好, 佢收咗我, 而其它同學成績同我差不多, 當時八三是中中所以收咗佢地, 其中有個同學佢英文得B(都系BAND 1生)想入英中結果連表格都唔收, 叫佢唔好浪費機會, 因為一定冇面試, 最後入咗八三, 咁你話你有二個C又點會系BAND 1生, 唔系BAND 1去交表格就算有得面試都肯定唔會收你, 重有而家好多BAND 1學校都被教署強迫縮班, 每班人數小好多, 即BAND 1生分BAND 1學位都唔夠分, 又點會收你呢 ! 以我在小學英文每次都系A, 而英文科也攞過全級第一,去到英中都想死, 所以你都係面對現實吧.

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()