close
標題:

我想一隻公仔比女朋友~去邊買好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係感既.......我想買一隻公仔比自己個女朋友 者係個d毛毛公仔呢.......我想買一隻大d既..... 唔好細隻....就算超大隻都無所謂 總之要大隻啦....夠搶眼既....呵...同買要夠可愛 邊道有得買公仔啊?又大隻....花款又多.... 不過唔好太貴......要大隻 我聽人講....女人街好似有好多公仔買...又大隻又夠平....唔知係米呢? 仲有...比一個可以買到又平又大既公仔既地方我 同回答我女人街係米真係有既 比個大約既價錢 一定要係油尖旺區既.....最好係旺角 答得好既有....20分喔...加油...thx

最佳解答:

我覺得千祈唔好去女人街買,因為我會得好行貨 同埋小心買錯冒牌貨都唔知 旺角朗豪坊內有間專賣熊仔公仔的,質地唔錯,送俾女朋友的毛公仔最緊 要好攬,甘先夠sweet 再唔係尖沙咀玩具反斗城吖,D公仔唔係太貴,但係個樣都好高級,因為D公仔多數都 係外國設計 以上2間你預$500都到大慨半個人甘大的公仔

其他解答:

我對你既要求覺得無奈... 有d公仔只係得手提電腦咁大隻已經最少100蚊啦(名牌如snoopy更超過200蚊) 你話要搶眼... 你去旺角彌敦道639號雅蘭中心20/F全層 (地鐵旺角站E1出口) 一入個商場你直行去電梯個邊 會另外有一條線隔住其他電梯 個部電梯係直上20樓 唔會係其他樓層停 上到去就係dsc直銷中心 行到最入有好多超巨型公仔 不過都好貴下|||||你去深水埗福榮街喇,那裡有很多玩具的批發店,不過亦可零售的。 有好多大公仔賣的,價錢亦較平。|||||女人街有好多公仔又買大隻|||||我對你既要求覺得無奈... 有d公仔只係得手提電腦咁大隻已經最少100蚊啦(名牌如snoopy更超過200蚊) 你話要搶眼... 你去旺角彌敦道639號雅蘭中心20/F全層 (地鐵旺角站E1出口) 一入個商場你直行去電梯個邊 會另外有一條線隔住其他電梯 個部電梯係直上20樓 唔會係其他樓層停 上到去就係dsc直銷中心 行到最入有好多超巨型公仔 不過都好貴下|||||旺角先達對面馬路有好多嘢買嗰條街咪女人街囉,你由街頭行到尾,應該買到你想要嘅嘢,記得講價呀!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()