close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問BB的問題

發問:

我想問為什麼我BB 6個月大,眼肚下青青的?(甘細個都會黑眼圈的嗎?)

最佳解答:

眼肚下面青青的,中國人由其係老人家會話呢D係有風,但係西醫角度當然係冇D咁既事,至於開奶茶戈D屬於涼茶既野,我建議你吾好比BB試住,因為中醫同埋西醫都話兩歲之前盡量吾好比涼茶小朋友飲,會飲壞個底, 你可以系BB訓左之後用生油捽慶自己隻手,然手按系BB背脊度,重覆做幾次,平時你可以比D珍珠未你BB食下,吾錯,又溫和,又吾係中藥又吾係涼茶,而且BB食左都會冇咁熱氣, 我小朋友今年三歲,都係我自己既經驗得返黎,

其他解答:

我個仔都係咁, 我地叫佢做國寶(熊貓), 今年11歲啦, 由bb開始就係咁, 而家唔夠瞓係咁, 如果放長假, 瞓得over 10個鍾個日就會好d, 醫生話冇解釋, 咁冇辦法啦. 你如果擔心, 可以去健康院既時候問下醫生, 如果冇特別問題就唔洗驚啦, 唔係人人屋企都可以有國寶ka.|||||超聲波係睇唔清楚bb個樣,而且發育未算健全, 所以只係睇刑一片的關係吧,不要太擔心...
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()