close
標題:

我想問下信件可以係郵局囉?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問下信件可以係郵局囉? 姐係人地寄d野俾我 , 旦係我吾想佢寄過黎我屋企喎 , 我想係郵局到囉 , 吾知有冇這種服務呢 ? 邊一間郵局有得囉 , 我想係葵青區 。 更新: 個野係 一個公文袋黎!

最佳解答:

你份郵件大唔大件呢??? 如果郵件可以放落你信箱的話,郵差都會盡量放。 你話係公文袋 , 係袋文件? 如果信封上係寫上 「請勿摺曲」or 你唔係屋企or 太大件的話,郵差會放一張取郵卡俾你。 咁你就可以係你最近既郵局拎。 再唔係 , 你可以係郵局申請郵箱 我幫你查過,葵青區的話 , 就得「 荃灣郵政局」有郵箱服務 , 係要年費的 http://www.hongkongpost.com/chi/locations/branch/nt/index.htm 2007-08-31 17:00:57 補充: 仲有「德士古道郵政局」

其他解答:

其實你係唔係唔想俾個地址對方知? 因為郵局無哩個服務喎 除非你個件野係好大件郵局就會唔派請你自己去拎, 不過你都係要寫地址喎, 如果真係唔寫地址,寫話去邊間郵局拎的話 你就一定要去郵局開一個郵箱 咁你就可以叫人地郵去你個間郵局的郵政信箱, 不過就要俾錢開信箱. 上郵局個網址就會睇到邊d郵局有得開信箱同埋幾錢個月 有興趣租用郵政信箱的市民,可致電二九二一二二五五聯絡郵政信箱組。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()