close
標題:

產前一問......

發問:

我11月15日預產期! 聽人講生之前食多d涼野會易生d,係咪咖? 如果係,我開始食未阿? 更新: 白連穌煲雞蛋點煲咖?

最佳解答:

係呀,會好好架~bb出泥d皮膚都會好d 我剛剛係8月生左,我就6月中開始食涼 野,一個星期都煲一次白連穌雞蛋,到差 不多生前個一個月我就一個星期兩次囉 因為我駝bb個陣都食左好多熱氣野,so 我就早左d開始食囉~ 我自己就係開刀既,係咪易生就唔知,不過 好多人都話係,但bb皮膚就一定會好靚囉 我bb宜家兩個月,皮膚比起其他個d都好白 淨,自己都好安慰~哈哈 好簡單,去d藥材鋪,佢地都會教你 我自己就拎一隻手咁多既白連穌用半煲水 煲30分鐘到,d雞蛋就另外煲好之後再放落 去(熄火前10分鐘放落去到ok架啦,我自己 就放兩隻),再放片糖or冰糖啦,自己調味囉, 但最好要食嘛隻雞蛋呀,d人話會幫bb去頭 泥,好好架~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我既經驗是生前一個月食, 1/2月前白連穌煲雞蛋, (藥材鋪買10元左右, 滾2滾o.k. 每天喝1碗 甜甜地) 15分中就生左|||||我在生之前飲白蓮須煲雞蛋, 真係易生D架|||||可以吃啦, 西瓜, 香蕉都可以, 適量. 有時間行下樓梯. 你知道他架BB, 仔或女嗎? 恭喜你呀!|||||其實懷孕後期 , 約 30 週開始 , 你應該得走動 , 不要整天待在家裡 , 只坐只吃 , 若有適量的走動 , 有助順利生產 , 至於吃寒涼食物 , 要視乎個人體質而定 , 若本身體質較差 , 血氣已不足的 , 千萬不要吃了 , 若你一向身體健康 , 醫生又說 BB 很健康的 , 你不防可吃點西瓜、雪糕 , 不過 , 適可而止呀 !|||||是啊! 食西瓜,, 綠豆沙...涼而不毒嘅嘢.. 過咗八個月就食得, but 一日不要食太多..續小續小食.. 而免肚痛..盡量行多啲路. 会容易啲生產.. 恭喜你呵......希望你生個白白胖胖嘅宝宝..
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()