close
標題:

關於腫瘤...應該點做好呢?

發問:

我有個FRIEND發現佢個肝臟同腸都有腫瘤, 肝臟大D,而腸個腫瘤就細D, 依家仲未知係良性定惡性, 我想問下如果要去睇,係咪應該去肝臟科, 同埋價錢又如何呢? 希望有人可以教教我個FRIEND點做,Thank you!! 更新: 好多謝你地既意見!! 我再問下如果去私家醫院睇/做手術,咁應該去邊間睇呢? 價錢又會如何呢?Thank you!!

最佳解答:

首先想知道你個朋友點知果兩個地方都有腫瘤? 係咪由醫生診斷? 定係自己估? 如果係由醫生診斷出黎, 就應該立即叫個醫生轉介佢去腫瘤科而非其他乜科物科 因為良性惡性事關到cancer 與否 切勿拖延!!!!!!! 備有腫瘤科的公立醫院: 九龍中--伊利沙伯醫院 九龍西--瑪嘉烈醫院 新界西--屯門醫院 新界中--威爾醫醫院 港島西--瑪麗醫院 港島東--東區尤德夫人那打素醫院 另外仲有浸會養和港安等私家醫院

其他解答:

理個世界系無所謂的(仙丹)(神水)的。 而世界上最好的醫生就系我地自身的免疫系統,而免疫系統有三大功能(抵抗)(清除)同(修補) “腫瘤惡化就稱為癌癥” 無論系患上腫瘤或癌癥都系免疫系統失調而形成的,最主要就系我地的免疫細胞的(自然殺手細胞)唔能夠幫他毀滅癌細胞。 要毀滅癌細胞就需要加強我地自身的免疫功能,免疫系統需要營養,營養系來自植物而唔系動物性的,細胞需要天然純正均衡的營養,加強免疫系統來預防疾病。 藥物系唔能夠加強免疫功能的。 無論系藥物或手術都未必可以幫你完全康復的。 抗癌藥越強患者的副作用就越大。 電療,化療將人體好與唔好的細胞同時殺死,如果病患者身體比較弱,療程當中會感到非常辛苦,一些病人還會可能未完成這療程已經捱唔住了。 手術後,成功切除腫瘤後,醫生也唔保證你唔會再次患上癌癥,因為患者的免疫系統仍然系失調,免疫系統失調所以未能夠為他抵抗和毀滅癌細胞。 到最後依然系需要營養提升免疫系統的功能。 簡單黎講:要注意飲食,少食肉,少食煎炸油膩的食物, 要多食天然的蔬菜水果,高纖維,豆類食物,多飲清水等等! 加強免疫系統的四大要缺:充足的睡眠,飲食要均衡,穩定的情緒,適當的運動。 以上的知識系來自一門新興的科學(營業免疫學) 而營業免疫學系來自美國一位偉大的華人女免疫學家: 陳昭妃博士 @ Dr.jau fei chen http://www.hantang.com/chinese/ch_Articles/immunesartical.htm 你可以自己上各大網站去搜尋有關: 陳昭妃博士 Dr.jau fei chen 的一切資料作為參考,多對營養的了解也是無壞的。 祝你朋友平安無事,早日康復,繼續過精彩的人生。 我Blog! http://hk.myblog.yahoo.com/cutecckee12 如果想了解多D有關營養又或者想同我做個朋友傾下計(講心事)都可以e-mail卑我或Add我架! 我e-mail地址系: cutecckee12@yahoo.com.hk (常Check) MSN: cutecckee@hotmail.com (少用,剛開始用) 請在來信或Add我時請寫上你系yahoo知識(你所問的問題)噤我就知道你系邊個既啦!^.^|||||他怎樣發現?現在又睇緊邊度呢?病人大概幾歲?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()