close
標題:

中學問題選校問題(觀塘區中學)

發問:

我全級排名:21-30 我既成積:band1B-1C 原因: 我唔想讀band1(觀塘區中學) 我想讀觀塘區band2中學(比較適合我程度) 但班主任唔比我揀寧波2,我本人和家人都好like寧波2. 佢叫我揀蒙民偉同梁式芝,我和家人都唔like,因為梁式芝係女校同蒙民偉要行樓梯so me and my家人都唔like.... 我應該點?聽佢講?我真係好唔想......

最佳解答:

除咗以上學校,官塘區仍然有選擇的。 你可以考慮呂郭碧鳳,這間係男女校,基督教,band1c之英中學校,校風亦吾錯。 此挍教育方向不是不斷死焗學生學習,咁你可以愉快中學習冇咁大壓力,但不是懶惰中學習,記著升上初中後都要努力! band 1男女校仲有 官塘官立中學及順利天主敎 你覺得如何? 若果真的吾想讀得太大壓力,吾想選band 1學校。 羅陳楚思係一間吾錯band 2學校。 希望幫到你,預祝你入到心儀中學!

其他解答:

派位乙部可考慮以下好學校 1. 觀塘官立中學 Kwun Tong Government Secondary School 地址: 九龍觀塘順緻街九號順利邨 或 新生命教育協會呂郭碧鳳中學 NLSI Lui Kwok Pat Fong College 地址: 九龍觀塘翠屏道102號 2. (他區) 將軍澳官立中學 Tseung Kwan O Government Secondary School 地址: 新界將軍澳敬賢里二號 3. 寧波第二中學 Ning Po No. 2 College 地址: 九龍觀塘順天邨順安道九號 2015-04-29 11:02:52 補充: 除了蒙民偉同梁式芝,以上中學比較適合你程度。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()