close
標題:

我想自殺,可唔可以教我應該點做?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想自殺,我覺得自己前路已經係好黑暗,見唔到光明 但...我知道我死左之後,屋企人同朋友都會好唔開心 但係我知道自己已經冇繼續生存既理由,每日係度混日子過,係度等死,猶如殭屍一樣 間中令自己諗起自己前路黑暗,即刻好灰,我真係唔想再捱落去 死我真係唔怕,問題係我走了我既親人同朋友都會好灰,我唔想影響到佢地 如果佢地真係應承俾我去死既話,我真係會好開心 我應該點做? 更新: 抽空回應一下各位的答案 正義之味方說得對,我確實是比較閒的,「真正想死既人係唔會猶豫的」,但我自知這一日已經離我不遠了,所以打算上來找人問問意見,如果到我行動那時才問我怕無心情去等回答。 to helen:在10/6的回答中,我覺得你是最好的。 to 餐蛋叮:有方法在世界無聲無色地消失的話,歡迎提供;你說得對,我只是個沒用的人,不需要可惜的。 更新 2: to sheismen:你是第二位在10/6的回答中我覺得答得不錯的 to Rita:很抱歉我真的笑不出,有沒有病我真的不知道,總之我就是覺得前路就是死胡同罷了,另外,我確實在你估計的那個年齡層內。 也多謝其他幾位的回答,雖然大家的回答軟硬兼施,但我欣賞你們真的願意花時間去一個一個字打出來去幫忙一位你完全不知道是誰的人,在這個混亂的yahoo知識+內,能得到你們的自創答案我十分高興。 更新 3: 希望還能繼續看到不同人士的答案,謝謝。我會儘量抽空上來回應的。 更新 4: to 正義之味方:如果你純粹想攞分既話,我建議你無謂再浪費時間了,一條咁既問題得10分唔值得你繼續浪費時間 更新 5: 12個答案1個最佳,僧多粥少的情況下要選擇真是困難,我又不忍心交給一堆眼殘手殘的人投票,無辦法啦…

最佳解答:

你死,真的好容易,一秒的決定,十幾秒的行動,可以好乾淨俐落,漂亮! 然後你就帶著「殺」了一堆愛你的人這罪業,投胎或打到地獄裡,繼續受永生的凌遲之苦。 而被你「殺」的人,也繼續活在痛苦中,他們會將這份悲慟投射到生活每一天,投射到身邊每一個人,投射到工作、家人、下一代…苦會生生代代延續下去… 如果我告訴你,你生命不灰,可以很精采,你相信嗎? 如果你勇敢生活,提起勇氣,用愛去待身邊的所有人,你的生命會改變。 你愛親人朋友,為什麼?因為你善良、因為你知道他們愛你;他們愛你,你又知道為什麼嗎? 是因為你值得被愛! 現在就只欠你自己一個了,愛自己吧。 為自己生命負責! 無論如果,什麼困苦的日子都會過去;無論如何,愛自己! 你好棒!敢貼這內心感受出來,宣洩你內心的困頓跟無助...你已做了漂亮的第一步! 我為你加油!加油! 2007-10-11 09:45:20 補充: .匿名:你好!剛剛進來看看,第一:【看看你死了沒?】第二:【看看其他朋友給你的意見】就看到你的補充回應。你很可愛 ~ !像評分的樣子,看來你真的好正式跟正面去面對自己的內在想法跟情緒,這是好事。在得到眾多不相識,在虛擬空間中相遇的朋友中,你得到很多支持,不是嗎?「被重視」「被認同」的感覺,是否很好呢?. 2007-10-11 09:46:33 補充: .我想,你想死,就是內心欠缺了一份安全感,對前路又沒方向,也許加上際遇不順,才會有此想法!但你將此事剖開,貼在這個地方,然後天天來看看,你渴望別人理解自己,給予一點「熱」與「光」。很好!你的做法很正面,透過此次,我想你已經明白,我們要改善生命,第一就是要勇敢面對,開放自己,你要伸出你的手,人家才能奉上一雙 helping hand,對嗎?舉一反三,想想你這個做法跟態度是否可用在生活上的層面?別自我設限,別自我封閉,溫情永遠存在,端看你的心眼有否注意到、你的心靈有否否定外間給你的正面回饋跟訊息.....

其他解答:

其實有一排我都好想......死 之後我搵左社工 佢同我講每一個人都會諗過生命係乜黎既 有一晚我突然好辛苦 我之後好似就死咁...我就心想︰我唔想死~我唔想死~ 我先知道我係唔想死嫁﹗ 所以你仲有好大條路行 be brave﹗|||||其實除佐你,我諗好多人遇到唔開心果陣,都有唔想活的念頭, 放心,這個問題就好似有人考唔到大學要重考,有人創業失敗要面臨破產,有人 失戀,有人岩岩知道自己有Cancer,有人岩岩唔見佐佢個電話 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif 。 你應該是16歲到25歲的青少年吧;信我,船到橋頭自然直,柳暗花明又一村, ;如果你想死個念頭一直存在,可能需要去睇心理醫生,如果真係心理生病,咁你 唔好怪責自己,因為這是心理病的病徵之一;不過也許你沒生病,只是到了灰澀的 青春期; 古希臘哲學家德謨克利特說過:「你不會兩度涉足於同樣的河水中,因為新的河水 一直流向你。」 再分享你一個美國第三十三屆總統杜魯門先生說的:「如果你的鄰居失業了,那是 蕭條。如果你自己失業了,那是大恐慌。」 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/10.gif 笑了吧 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/41.gif 看笑話看著看著就把煩惱丟到太空中了,蒸發囉~~ 2007-10-09 21:50:24 補充: 好sorry,美國總統說的可能太嚴肅了,一點都不好笑,反而是餐蛋大大說的,會讓人得到「會心一笑」,看他的回答真是開心,是啊,如果死了還要做這麼多事,倒不如想想怎麼活的好好的吧?!|||||如果你真的想要自殺,請在自殺前到下面的網站看看先,也推薦給身邊有朋友也有如此困擾的人士。 http://a3701.myweb.hinet.net/p21.htm 強烈建議:想自殺的朋友先進行網站提供的“自殺模擬測試”|||||死是沒有用的! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 你可以參加一些輔導服務!!!!!!!! 屋企人同朋友都會feel you 不爭氣! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! you 要積極面對挑戰 向朋友and家人等等的人傾訢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 希望你可以重新做人 積極面對!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我默默地為你加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 加油!!!!!!|||||首先不要要求自己太高,人要知足,咩都係自己努力爭取,人要積極向前,有咩諗吾通問下家人意見,吾好自己鬱埋鬱埋同越諗越負面,想做的事慢慢去計劃,不要急,覺得自己有咩吾夠就去爭取,但如果有D野係明知無可能就吾好諗,要接受現實,做D改變到既事,令自己進步,死即係逃避,個人沮喪都係逃避,咁樣自己會控制吾到自己,會諗會做傻事,有勇力想死,試試有勇力解決現在你的問題,有咩諗吾通就試下問下家人意見,自己諗一定諗D不好的事,要吸收下其他人的意見,訓練自己諗野正面D. 做人就係咁,你係一個普通好平凡既人,你想點光明,有一份穏定既工已經好好,如果自己想改變,就要靠自己,真係無人幫到你,每個人都係靠自己,有D人仲慘吾想死都要死. 你欠了勇氣,自信,只要你面對你所有問題,慢慢克服佢,諗方法或問人諗吾通就,你覺得黑暗點解黑暗,無錢,無錢就自己去搵,點解好灰點解吾見光明,這些問題一定要諗通去. 黑暗係咪因為身體有事,每一樣野都有解決方法,除非你係得絕症,如果吾係就係你自己諗吾通,自己鑽左牛角尖. 越係面對吾到既野想逃避,越要勇敢面對,樂觀積極D,平常心去對任何事,有D野係你就係你,順其自然吧.|||||連死都不怕 還有什麼可怕 正確面對人生相信不會比死更可怕 打開心門 迎接基督 祈禱 人在基督裡便有新生命 是新造的人 前路如何 就在一念之間|||||朋友,死..........真係可以解決一切嗎? 有冇諗過你為左一時灰念,之後給你家人的傷痛是何其之大, 自殺係一種十分自私的方法.世上什麼事都可以冷靜解决,希望我的說話可以幫到你, 珍惜家人及自巳的生命吧........................朋友.|||||講真,,,死左真係有用咩 有冇唸過死左去邊? 你都知你死左屋企人會好傷心 咁你重要死,,, 每一個人都有自己難過ge時候 老土d講句"" [[天生我才必有用]]係你味搵到自己ge方向,,當你搵到自己ge目標ge時候 就唔會再咁唸,,, 每一個都會有ed,ge時候 如果個個都好似你咁唸,,每日都會有人自殺死 你話自己前路好黑暗,,,但係味真... 你重有你ge家人,,你ge朋友,,好多好多野"" 你真係啥得地...有冇唸過之前同屋企人一齊生活 同朋友一齊玩個d開心時候"" 如果我打咁多野你都想自殺ge話,,,我冇野好講"" 最後一句[[生命可貴,有d野做左番唔到轉頭]] 比心機面對""唔好再逃避""+油>3<|||||你真係想死的話,依家已經響大你住果棟大廈跳落去死左 你仲響部腦前面有心機打埋呢d字即係話你根本唔想死 諗唔到繼續生存既理由 不如重新諗下有咩野理由令你想死 真正想死既人係唔會猶豫的 只在口上掛著自殺兩隻字既你,能夠做到的只有繼續生存 唔好以為上黎呢度就會有人關心你 網上每日大把人都話想自殺架啦 2007-10-12 00:28:51 補充: 已經說了,真正想死既人係唔會猶豫的你還要問人家意見,是為了什麼?你話你怕到時冇心情回答那你究竟在怕什麼…?真係行動果陣你根本唔會諗上黎知識 啦,仲有咩好驚…也許你真的想死,但由你的發言可以看出,你想生存多過死既然如此的話,你發問的這個題目已經沒什麼意義了這裡一票人都在等攞分…就係為左你死與不死的問題等攞果少少分= =|||
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()