close
標題:

我想要1d健康既餐單 同埋 增肥餐單

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想要1d 健康餐單 同埋 一d增肥餐單 for 20 yrs左右的人!!! 我唔要d網介紹什麼什麼營養公司!! 不想有人來推銷!!! thanks!!! 希望你們可以 post 出 早午晚以及小食呢d餐單出來ya^_^ thank a lot!!! 更新: 可唔可以唔好SELL 某網 THANKS

最佳解答:

早餐:麥記早晨套餐,麥皮一碗,芝士火腿三文治或 雙蛋火腿公仔麵,凍奶茶,艇仔粥 午餐前:大古古2排,朱古力雪糕,甜排包一磅,餅乾和汽水 午餐:扣肉飯,x雞飯,炒飯或炒米.油菜例湯凍古古力 零食:魚蛋薯片雪糕 晚餐l西炒飯,菠蘿o古o羅肉排骨飯或魚香茄子飯或米,油菜例湯雪糕 消夜:營養奶昔,雞翼公仔麵,薯片 以上係胡杏兒的增肥餐單, 我諗都幾work!

其他解答:

我公司有一樣野介紹 佢就推出286蚊一個減肥奶昔套餐 重有一個217蚊一個護膚品套餐 重有一個計畫幫人增肥 重有六日免費試做 你有d咩疑問或者想參加就搵我 msn/email : iamidd2003@yahoo.com.hk 電話:60126155 搵我k龍
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()