close
標題:

想問下屯門區有什麼好中學介紹?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係明年升讀中一的小學生 成績中等 操行良好 喜歡參加課外活 住屯門區 而家想搵下邊間中學會適合自己 有冇人有好介紹呀?????????

最佳解答:

其實如果你英文好..我suggest你入我個間百周年囉! 百周呢幾年轉左喇..吾再係整係緊張成績! 宜家課外活動既地位都開始提升喇! 不過我諗呢..你咁中意課外活動既話..入陳瑞芝! 成績中等就入田家炳! 但千祈唔好入馬可賓! 因為之前我d fds又係諗住馬可賓好support課外活動.. 但就係因為個個學生都咁諗所以入..跟住就..變左無機會囉!

其他解答:

想問你以家讀緊邊間小學呢? 全級考第幾呢? 因為咁樣我先可以幫到你架!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()