close
標題:

急急!!大窩口至佐敦

發問:

我住在大窩口但在佐敦上學 請問有冇巴士可以由大窩口經佐敦落車? 我唔想坐mtr同埋小巴, 每朝早mtr都逼到令人透唔到氣 因此想轉坐巴士 但係我發現唔到大窩口邊度有車經佐敦 請幫幫忙!!謝謝

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果你係朝早,由大窩口去佐敦。 你可以坐巴士33A去到美孚,再轉尖沙咀車。 你可以坐MTR。 你可以坐小巴,去佐敦道小巴,係十元,直去佐敦果頭。 因我唔知你係邊到呀,所以我可以答你咁多。

其他解答:

冇ga wor!一係你行去荃灣搭車,搭30x
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()