close
標題:

裕美-水果大聯盟...求歌詞

發問:

我想要水果大聯盟既歌詞 一定要歌詞 唔要網 唔要youtube個D....10分!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

哥哥︰你有無日日食水果啊 妹妹︰無啊 哥哥︰水果好好味,仲好有益添 妹妹︰真係﹖ 你我兩臉也發紅看似紅蘋果 我最愛吃blueberry 雪凍食也可 種種水果都可愛 你愛紅莓麼﹖ 水果色彩多 媽媽切一大個 (媽媽︰食橙啦~) 楊桃和青蘋果含幾多養份 提子和車厘子有幾多水份 拿火龍果來恐龍可會噴火 天天都水果 開心得多 水果水果每種都可以醫肚餓 吃了這個紅蘋果會唱歌 水果水果令我最近甜左 水果款式多多 一天吃兩份 醫生goodbye囉~ (妹妹︰拜拜) 香蕉出名很飽肚 再有力踢波 西瓜汁這麼解渴 喝了又唱歌(唱歌) 邊種水果最好奇 叫作奇異果 水果色彩多 爸爸買左十個 (爸爸︰食得囉) 甜橙林柿如加埋等於兩份 提子和車厘子半杯即一份 檸檬檸檬提供維他命c 很喜歡水果 親親水果 水果水果每種都可以醫肚餓 吃了這個紅蘋果會唱歌 水果水果令我最近甜左 水果款式多多 一天吃兩份 醫生goodbye囉~ 水果水果每種都可以醫肚餓 吃了這個紅蘋果會唱歌 水果水果令世界亦甜左 水果款式多多 一天吃兩份 早午晚上身壯力強抵抗力強 身心都安妥~yeah~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()