close
標題:

什麼是雞蛋粉?

發問:

如以上問題~~ 我重想知道邊到有得買~~!! 我一直都唔知~~

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雞蛋粉可以在city super買到的,係做cake所用egg的代替品,有全旦粉,有旦白粉(meringue powder),有d人係唔可以食egg的,所以要食代替品 其實你用黎做咩ga?我記得我讀書時,家政老師叫吉士粉做雞蛋粉,因為吉士粉遇水會變黃色,加熱之後會變稠,好似egg咁,所以你係要做咩食物呀?

其他解答:

我自己冇記錯ge系雞蛋+麵粉正均佢
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()